یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 26 خرداد 1400/ شماره 304
بالاخره بازار راه افتاد،افزایش نیما به 72 تومان رسید،افزایش آرام دلار صرافی،قیمت های بازار افزایشی شد،برنت در حال پیش‌روی به مرز 75 دلار،بورس تهران هفته را کاهشی به پایان برد

 

  حمایت شده توسط:
 پایون پلیمر؛ تولیدکننده مستربچ‌های رنگی
 شمس جاوید اروند؛ تولیدکننده کامپاند PP, PEو PS 

بالاخره بازار راه افتاد
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته چهارم خرداد ماه در حالی بسته شد که عرضه ها ‌816 تن و معاملات 14 هزار و 535 تن بیشتر از هفته سوم خرداد بود. جمع معاملات این هفته به 62 هزار و 495 تن رسید. معاملاتِ این هفته 30 درصد بیشتر از هفته‌ی قبل شد. نکته مهم دیگر اینکه، 63.3 درصد عرضه های این هفته معامله شد. تحلیل بازار این هفته محصولات پلیمری را در پست تحلیلی فردا، پنج شنبه 27 خرداد‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

افزایش نیما به 72 تومان رسید
روند افزایشی نیما، هر چند کُند اما ادامه دارد. میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 20 هزار و 398 تومان رسید و نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه ، 72 تومان افزایش یافت. میانگین روزانه در یک قدمی 20 هزار و 500 تومان قرار گرفت.

افزایش آرام دلار صرافی 
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 4 تومان افزایش، 23 هزار و 578 تومان قیمتگذاری شد امروز را نیز افزایشی پی گرفت و در مجموع با 35 تومان رشد، تا ساعت 15.00، 23 هزار و 613 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز افزایشی بود و تا 24 هزار و 250 تومان، پیش رفت و فاصله بین دلار آزاد و دلار صرافی به 637 تومان رسید.

قیمت های بازار افزایشی شد
هر چه در روزهای قبل، پ پ ها کاهشی بودند، امروز به جبران پرداختند و تا 1500 تومان نسبت به دیروز، افزایش قیمت داشتند. قیمت های بازار آزاد گروه پر مصرف نایلون و نایلکس هم روند افزایشی داشتند. گروه سبک خطی بشترین افزایش را در گروه پلی اتیلن ها داشت و بین 100 تا 500 تومان افزایش پیدا کرد. در مقابل گروه پی وی سی و پت بطری امروز همچنان کاهشی بودند و 300 تا 600 تومان کاهش قیمت پیدا کردند.

برنت در حال پیش‌روی به مرز 75 دلار
برنت معاملات روز گذشته را با صعود به 74 دلار و 27 سنت به پایان رساند و معاملات امروز هم با همین قیمت آغاز دارد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 74 دلار و 63 سنت بود.

بورس تهران هفته را کاهشی به پایان برد
بورس تهران که در ابتدای هفته افزایشی آغاز شد امروز اما کاهشی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 2 هزار و 459 واحد کاهش به 1 میلیون و 147 هزار عقب نشنیی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟